<< Klikněte pro zobrazení obsahu >> 3. KROK - ZALOŽENÍ, VYPLNĚNÍ A PODÁNÍ ŽÁDOSTI |
3.1. Založení žádosti – přihlášený oprávněný uživatel žadatele provede založení žádosti odkazem „Výzva – založení žádosti“. V seznamu nabízených výzev vyberte „Kompenzace nepřímých nákladů". Po zobrazení formuláře „Žádost - Kompenzace nepřímých nákladů 2020“ zadejte do pole „Název žádosti“ Vámi zvolený název žádosti a klikněte na tlačítko „Uložit“. Před prvním uložením celé žádost je nutné zadat také „Výši kompenzace“ a „Cenu forwardu na povolenky“.
3.2. Vyplnění žádosti – uživatel žadatele provede vyplnění žádosti, formulář je rozdělen na několik karet:
Karta „A. - B. Žadatel“ - zde jsou informace o žadateli. Je povinné zadat bankovní účet, na který bude zaslána dotace. Bankovní účet se vloží pomocí akce „Nový“. Po kliknutí na tlačítko „Nový“ se zobrazí formulář „Bankovní účet“, který vyplníte a uložíte.
Karta „Vlastnická struktura“ – v sekci „Majetková účast“ je nutné vybrat jednu v dostupných voleb. Dále uživatel žadatele uvede příslušné fyzické nebo právnické osoby v případě, že jednají jako statutární orgán žadatele, v rozsahu a struktuře dle veřejného rejstříku, příp. identifikuje osoby jednající za žadatele s uvedením, že tyto jednají na základě plné moci. Osoby do příslušných seznamů vložíte pomocí akce „Nová“. Pokud nejsou osoby pro seznamy osob s podílem, pak žadatel zatrhne volbu „Neexistují osoby“.
Karta „C. - E. Další údaje žádosti“ – uživatel žadatele vyplní „Název provozovny“ a „Adresu provozovny“.
Do „Seznamu odvětví podnikání“ přidáte akcí „Přidat/Odebrat“ jednotlivé položky odvětví z číselníku .
A do „Seznamu výrobních zařízení“ informace o každém jednotlivém výrobním zařízení pomocí akce „Nové“.
Karta „G. Čestné prohlášení a souhlas“ – zde musí zatrhnout souhlas se všemi prohlášeními.
Karta „H. Povinné přílohy“ – uživatel žadatele na kartě vloží do seznamu „Přehled dotací“ povinné dokumenty: Čestné prohlášení, Provozní údaje a Smlouva. Vložení příloh k žádosti provedete akcí „Vložit“ u požadovaného typu dokumentu v tabulce. A dále je potřeba vygenerovat, stáhnout, podepsat a vložit dokument žádosti.
Postupujte následujícími kroky:
1. Tlačítkem Vygenerovat žádost vygenerujete dokument žádosti.
2. Dokument žádosti můžete elektronicky podepsat přímo v systému prostřednictvím ikony ve sloupci Podepsat. Pokud nebudete provádět elektronický podpis přímo v systému, pokračujte krokem 3. - pro podepisování je potřeba nainstalovat komponentu Web Signer, která je dostupná na:
https://aisportal.mpo.cz/AISPortal//ASDWebSigner/Resources/Installer
3. Pomocí ikony ve sloupci Stáhnout si můžete dokument žádosti stáhnou na svůj disk, následně podepsat elektronicky nebo ručně mimo systém AIS MPO. Ručně podepsanou žádost naskenujte.
4. Soubor s naskenovanou podepsanou žádostí nebo PDF s elektronickým podpisem vložte do systému pomocí tlačítka Vložit podepsanou žádost.
Bez povinných dokumentů není možné žádost podat
Dokument žádosti zpracujte až jako poslední krok při zpracování žádosti.
3.3. Podání žádosti – pro podání žádosti klikne uživatel žadatele na tlačítko „Podat žádost/projekt“ ve formuláři „Žádost - Kompenzace nepřímých nákladů 2020“. Pokud není žádost správně formálně vyplněna, zobrazí aplikace uživateli hlášení o nedostatcích, které je potřeba vyřešit/odstranit.
Po podání žádosti proběhne její hodnocení. V průběhu hodnocení můžete být vyzváni k doplnění žádosti.
O výsledném rozhodnutí budete informování.
V případě potřeby pro komunikaci s administrátory žádosti využijte "Nástěnku" v rámci Vaší žádosti v systému AIS.
Data žádosti průběžně ukládejte, akce „Uložit“ je v horní části formulářů.