<< Klikněte pro zobrazení obsahu >> 3. KROK - ZALOŽENÍ, VYPLNĚNÍ A PODÁNÍ ŽÁDOSTI |
3.1. Založení žádosti – přihlášený oprávněný uživatel žadatele provede založení žádosti odkazem „Výzva – založení žádosti“. Před prvním uložením celé žádost je nutné také zadat „Telefon kontaktní osoby žadatele“ a „E-mail kontaktní osoby žadatele“ na kartě „Žadatel“.
3.2. Vyplnění žádosti – uživatel žadatele provede vyplnění žádosti, formulář je rozdělen na základní část a několik karet.
Základní část - „Základní údaje žádosti“ – je povinné vyplnit Název žádosti.
Jednotlivé karty žádosti:
Karta „Žadatel“ – zde jsou uvedeny informace o žadateli. Je povinné zadat Oprávněnou osobu, jednající jménem žadatele a její typ se potvrdí danou volbou.
Povinný údaj je zadání kontaktní osoby, její telefonní spojení a email. Dále se povinně vyplní bankovní účet, na který bude zaslána dotace. Bankovní účet se vloží pomocí akce „Nový“. Po kliknutí na tlačítko „Nový“ se zobrazí formulář „Bankovní účet“, který vyplníte a uložíte. Dále je potřeba zadat, zda jste plátcem DPH a Výši čerpaného limitu dle de minimis.
Karta „Vlastnická struktura“ – povinné je potvrzení majetkové účasti žadatele výběrem dané varianty. Pokud je zvolena varianta „ANO“, je nutné vložit přílohu Výpisu z OR, který tuto skutečnost potvrzuje.
Uživatel žadatele uvede příslušné fyzické nebo právnické osoby, jednající za žadatele a to buď z pozice statutárního orgánu žadatele, v rozsahu a struktuře dle veřejného rejstříku, příp. identifikuje jednající osoby za žadatele s uvedením, že tyto jednají na základě plné moci.
Osoby do příslušných seznamů vložíte pomocí akce „Nová“.
Pokud neexistují osoby pro seznamy osob s podílem a osob v nichž má žadatel podíl, pak uživatel zatrhne volbu “Neexistují osoby“. Následně je nutné doplnit seznam skutečných majitelů a to buď prostřednictvím tlačítka „Načíst majitele z IS ESM“ nebo pomocí akce „Nový“, kdy se doplní informace o vlastnících a vloží se dokument Úplný výpis platných údajů. Pokud žadatel nemá skutečného majitele, tuto skutečnost potvrdí zatržením prohlášení o neexistenci skutečných majitelů. .
Karta „Parametry projektu“ – uživatel pomocí tlačítka „Změna hodnot parametrů“ doplní hodnoty relevantních parametrů a pomocí tlačítka „Uložit a zpět“ provede jejich uložení.
Karta „Další údaje žádosti“ – uživatel popíše projekt a pomocí tlačítka „Vložit“ v části Povinné dokumenty k žádosti provede postupně vložení povinných příloh.
Karta „Čestná prohlášení“ - zde je potřeba zatrhnout souhlas se všemi prohlášeními.
Karta „Souhlas s podmínkami“ – po přečtení a stáhnutí souboru s podmínkami provede uživatel odsouhlasení.
3.3. Podání žádosti – pro podání žádosti klikne uživatel žadatele na tlačítko „Podat žádost/projekt“ ve formuláři „Žádost - EFEKT III - Zpracování analýzy vhodnosti EPC projektu. Pokud není žádost správně formálně vyplněna, zobrazí aplikace uživateli hlášení o nedostatcích, které je potřeba vyřešit/odstranit.
Po podání žádosti proběhne její hodnocení. V průběhu hodnocení můžete být vyzváni k doplnění žádosti.
O výsledném rozhodnutí budete informování.
V případě potřeby pro komunikaci s administrátory žádosti využijte "Nástěnku" v rámci Vaší žádosti v systému AIS.
Data žádosti průběžně ukládejte, akce „Uložit“ je v horní části formulářů.
Postup pro založení, vyplnění a podání žádosti můžete zhlédnout v této videonápovědě: