3.1. Založení žádosti – přihlášený oprávněný uživatel žadatele provede založení žádosti odkazem „Výzva – založení žádosti“. Po zobrazení formuláře „Žádost COVID – Gastro - Uzavřené provozovny“. Název žádosti je nastaven automaticky dle Názvu žadatele. Po zobrazení formuláře pokračujte v zadání informací na jednotlivých kartách žádosti.
3.2. Vyplnění žádosti – uživatel žadatele provede vyplnění žádosti, formulář je rozdělen na několik karet:
Karta „Žadatel“ - jsou informace o žadateli. Zde je nutné zadat bankovní účet, na který bude zaslána dotace. Bankovní účet se vloží pomocí akce „Nový“.
Karta „Vlastnická struktura“ – uživatel žadatele zde uvede příslušné fyzické nebo právnické osoby v případě, že jednají jako statutární orgán žadatele, v rozsahu a struktuře dle veřejného rejstříku, příp. identifikuje osoby jednající za žadatele s uvedením, že tyto jednají na základě plné moci. Osoby do příslušných seznamů vložíte pomocí akce „Nová“.
Karta „Prohlášení“ – uživatel žadatele zde musí zatrhnout souhlas se všemi prohlášeními
Karta „Provozovny“ – na kartě se přes akci „Přidání provozovny“ přidávají jednotlivé provozovny. Po provedení akce „Přidání provozovny“ se zobrazí formulář „Provozovna“, kde zadáte údaje o provozovně.
Karta „Zaměstnanci“ – do příslušných seznamů zadejte zaměstnance. Přidání zaměstnance provedete přes tlačítko „Nový“ u potřebného seznamu. Akcí se zobrazí formulář pro zadání informací o zaměstnanci. Po uložení formuláře „Zaměstnanec“ se v příslušném seznamu zobrazí nový záznam.
Karta „Spolupracující osoby“ – do seznamu zadejte spolupracující osoby. Přidání spolupracující osoby provedete přes tlačítko „Nový“. Po akci se zobrazí formulář pro zadání informací o spolupracující osobě. Po uložení formuláře „Spolupracující osoba“ se v seznamu zobrazí nový záznam.
Karta „Výpočet dotace - rekapitulace“ – na kartě je v tabulce přehledně zobrazen výpočet dotace po sektorech.
3.3. Podání žádosti – pro podání žádosti klikne uživatel žadatele na tlačítko „Podat žádost/projekt“ ve formuláři „Žádost Covid – Gastro – Uzavřené provozovny“. Pokud není žádost správně formálně vyplněna, zobrazí aplikace uživateli hlášení o nedostatcích, které je potřeba vyřešit/odstranit.
Data žádosti průběžně ukládejte, akce „Uložit“ je v horní části formulářů.
Postup pro založení, vyplnění a podání žádosti můžete shlédnout ve videonápovědě: